Kruhový trénink pro ŽENY

Kruhový trénink je jeden z nejznámějších názvů pro funkční trénink ve skupině. Nemusí vždy nutně znamenat cvičení v kruhu, existuje spoustu forem, jak cviky řadit za sebou a následně je několik kol opakovat. Cvičení se řadí mezi dynamické tréninky využívající drobné pomůcky jako TRX, Bosu, Expandery, činky, atd. a v neposlední řadě váhu vlastního těla. Lekce je pro svou variabilitu a velké množství cviků velmi oblíbená, každá totiž může mít rozdílný cíl. Některé tréninky jsou zaměřené na výbušnost, některé na vytrvalost, další na svalovou sílu, spalování tuků anebo posílení středu těla. Všechny však splňují zásady funkčního tréninku. Během cvičení se střídají různě dlouhé intervaly výkonu a odpočinku. V intervalu výkonu opakujeme zadaný cvik na konkrétním stanovišti, nesnažíme se však udělat nejvyšší možný počet opakování, ale zaměřujeme se na správné technické provedení a teprve potom na počet opakování. Je vhodné, aby se sekce/jednotlivá kola zadaných cviků opakovala alespoň 3x za sebou.
Tuto lekci si u nás můžete zacvičit v aerobikovém sále, kde je k dispozici plné využití závěsného systému TRX a všechny ostatní drobné pomůcky.
Lekce je vhodná jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Kapacita cvičících je omezená a trenér/instruktor tak může plně věnovat pozornost všem zúčastněným. Doporučujeme pevnou sportovní obuv. Přijďte si dát každou neděli od 19:00 pořádně do těla s Anetou Svobodovou.